FAQ - часті питання
Замовлення ви можете оформити самостійно на нашому сайті, або зв’язатися з менеджером по телефону, який вказаний на сторінці Контакти.
Для цього Вам необхідно буде зв’язатися з менеджером по телефону. Або написати нам нашу пошту, яка вказана на сторінці Контакти.
Ми гарантуємо вам надіслати товар протягом 1-го дня після отримання замовлення та оплати. Якщо ви оплачуєте товар до 12:00 поточного дня, то відправлення замовлення здійснюється в цей же день. Термін доставки залежить від умов роботи транспортних компаній.
Якщо у Вас виникають будь-які питання, будь ласка, зверніться до нашого менеджера, він детально відповість на всі запитання, і ви знайдете правильне рішення.
Ми надсилаємо будь-якими транспортними службами, які ви вказали під час оформлення замовлення. Це може бути Нова Пошта, Делівері, Укрпошта, САТ, Автолюкс.
Ми надсилаємо товар міжнародними поштовими службами. DHL, Fedex, UPS
Оплат приймається за рахунком, на компанію ТОВ (з ПДВ) та ФОП (єдиний податок).
У разі виявлення недоліків товару Ми зобов’язуємося замінити цей товар на якісний протягом строків, зазначених у п. 8. Договору Оферти, або повернути вартість товару неналежної якості. При цьому Ви обов’язково маєте зв’язатися з менеджером по телефону, або по електронному поштою (дивись Контакти).